Jump to content

Daria Kotilainen

Administrators
  • Content Count

    740
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Daria Kotilainen last won the day on July 21 2016

Daria Kotilainen had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About Daria Kotilainen

  • Rank
    Platinum Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hello, we are stopping selling Daminion Standalone and starting to switch to Daminion home server. The existing Standalone users with purchased licenses can already write us asking for the help with the migration. Staying with Daminion standalone can be a choice, but we will be releasing much fewer fixes for the standalone version only. Daminion Software in Germany is not selling Home versions anymore. Home server still can be purchased from us, though, and it will be fully supported. https://daminion.net/buy-daminion-2/ Kind regards, Daria Hall
  2. Hi Uwe, Our apologies for such a huge delay with the fix. I will raise the priority of the issue. Kind regards Daria
  3. Hi Erwin, I am very sorry that we cannot implement new features with the speed as we did before. Since the focus on Daminion Team server in 2017, we had to prioritize the requests of the corporate client which are much more complex and require months of hard work. We do appreciate all the contribution of the home users and we still support our home users replying to every email (even to the users of the old free version which is not supported anymore) and doing our best to reply to the messages on the forum. If we cannot fix something very quickly, we try to suggest alternatives.
  4. Hi Erwin, Unfortunately, since switching to Daminion Team server as our main version, we have to prioritized the functions requested by our corporate clients. We do have a tracking system for all the bugs and feature requests, but we cannot make the later public on the forum. Kind regards, Daria
  5. Hallo Udo, ich habe Ihnen eine private Nachricht mit der E-Mail gesendet
  6. Udo, Bitte teilen Sie mir mit, ob Sie Daminion Standard oder Pro verwenden und wie viele Dateien Ihr Katalog enthält? Ich kann Ihren Katalog in unserer Testumgebung importieren und Ihnen zeigen, wie es funktioniert. Daria
  7. Please contact our support when you make the decision. Kind regards, Daria
  8. Hallo Udo, Hallo Udo, es ist nicht so, dass man für eine fehlerfreie Version etwas mehr bezahlen sollte. Der Fehler betrifft alle Standalone-Versionen, egal ob bezahlt oder kostenlos. Daminion Server und Daminion Standalone verwenden unterschiedliche Datenbanktypen, daher wird ein Fehler in der Standalone-Version nicht zwangsläufig die gleiche Funktionalität der Server-Version betreffen. Wenn Sie bereits Daminion Standalone gekauft haben, können wir Ihnen helfen, auf Daminion Home Server umzusteigen, der, abgesehen davon, dass er diesen Fehler nicht hat, eine bessere Leistun
  9. Hello Sternenatem, Unfortunately, it will not be fixed within the next few days. Have you bought the maintenance renewal within the next 30 days? If so, please contact our support for the refund. Daria
  10. Hallo Udo, wir arbeiten an der Korrektur und sie wird in der nächsten Version verfügbar sein. Wir können Ihnen anbieten, kostenlos auf den Daminion Home Server zu wechseln, wenn Sie bereits eine der kostenpflichtigen Standalone-Versionen erworben haben. Daminion Home Server hat diesen Fehler nicht. Mit freundlichen Grüßen, Daria
  11. Hi Rene, Can you please go to Windows services and check the user that runs Daminion file watching service? Can you please try to start it from there and if you get any message oor it simply takes long to start, please check your Event Viewer and let me know the error message Daria
  12. Hi Marco, For already imported files please try to read tags from files while running Daminion as administrator via right-click > actions > read tags from files Daria
  13. Hallo Udo, ich bitte um Entschuldigung für die Unannehmlichkeiten! Ich habe meinen Kollegen Sedat vom deutschen Tech-Support gebeten, sich mit Ihnen in Verbindung zu setzen und sich die beiden letzten Probleme anzuschauen Daria
  14. Thank you Juha! I've got your file, we will take a look at the issue Kind regards, Daria
  15. Hi, unfortunately, not from within Daminion, but you can try to adjust your display settings and scale it. Kind regards, Daria
×
×
  • Create New...